Jumat, 09 Maret 2018

froshfeel - Usa ka desentralisadong plataporma sa estudyante nga kaubanan sa kaedad



froshfeel paghatag sa mga estudyante sa usa ka plataporma peer-sa-peer lokal diin ang mga estudyante, mga negosyo, mga propesyonal, mga institusyon ug mga magtutudlo mahimong makig-uban sa usag usa diha sa ang-ang sa edukasyon sa sosyal nga palibot.

Pinaagi sa pagpaila sa teknolohiya nga blockchain, ang froshfeel nagpahibalo nga kini usa ka desentralisado nga kwarta - gikan pa. froshfeel motugot sa mga estudyante sa pagbayad sa mga kauban, mga institusyon, mga magtutudlo ug mga negosyo sama sa estudyante accommodation, mga libro, pagkalagiw estudyante, concert tickets, mga kan-anan, mga sinina ug daghan pa nga mga kategoriya direkta pinaagi sa ilang mga froins cell phone bisan asa sa kalibutan.

Pagpaila sa froshfeel. Pinaagi sa paghiusa sa edukasyon ug sosyal nga mga elemento sa kinabuhi sa estudyante, ang froshfeel nagsilbi sa nagkalain-laing mga batan-ong mga merkado. Ang among plataporma nagalibot sa mga estudyante samtang sila naglakaw sa ilang tertiary education nga kasinatian. Froshfeel paghatag sa mga estudyante sa usa ka plataporma peer-sa-peer diin ang mga estudyante, mga negosyo, mga propesyonal, mga institusyon ug mga magtutudlo mahimong makig-uban sa usag usa diha sa ang-ang sa edukasyon sa sosyal nga palibot. Uban sa pagpaila sa blockchain technology, ang froshfeel nagdeklarar sa iyang kaugalingon nga desentralisadong kuwarta - gikan pa.

Ang Froshfeel nagtugot sa mga tiggamit sa pagpalit ug pagbaligya sa mga butang ug mga serbisyo direkta gikan sa plataporma. Ang mga tiggamit dali nga makit-an ang mga negosyo ug mga institusyon sa palibot sa mga nakadawat sa frozen pinaagi sa pagkadiskobre niini.

Ang Froshfeel nagtugot sa mga estudyante sa pagbayad sa mga institusyon, magtutudlo, ug mga kauban sa negosyo. Mga Estudyante mahimong mogahin og panahon uban sa usa ka matang sa mga paagi, lakip sa: estudyante accommodation, matrikula, libro, mga estudyante pagkalagiw, groceries, concert tickets, mga kan-anan, mga sinina ug mas direkta pinaagi sa ilang telepono uban sa junk bisan asa sa kalibutan, samtang paggamit espesyal nga diskwento ug mga benepisyo.

Ang bug-os nga desente nga gibuak nga gibug-aton nga nagpasabut nga ang mga pundo wala gihuptan sa usa ka ikatulo nga partido. Ang usa ka user-friendly, luwas ug luwas nga plataporma nagsiguro nga ang mga tiggamit makahimo sa paghimo nga komportable samtang ang midawat makadawat sa mga pagbayad sa madali.

Ang Froshfeel nagbag-o sa sosyal ug edukasyon nga palibot pinaagi sa paghatag sa usa ka plataporma nga naghatag og komprehensibo nga mga solusyon alang sa tanang aspeto sa kinabuhi sa estudyante.

Ingon sa usa ka investor ikaw mahimong mangutana kung nganong kinahanglan ka nga magpili sa froshfeel. Adunay daghang mga talagsaon nga mga punto sa pagbaligya nga kabahin sa plataporma sa froshfeel, apan ang labing inila gilista sa ubos:
Ang Froshfeel nagtumong sa pagsulbad sa kakulang sa mga kapanguhaan ug tabang sa edukasyon nga anaa sa mga estudyante. Ang plataporma sa froshfeel usa ka edukasyon ug social network nga gitumong alang sa mga estudyante. Nagtinguha kami sa pagtukod sa usa ka dako nga database sa tiggamit nga mahimong makuha sa mga negosyo ug institusyon.

Ang merkado sa estudyante naglangkob mga 1.2 bilyon nga mga tawo. Ang panginahanglan alang sa usa ka plataporma, nga naghiusa sa tanan nga mga elemento sa tertiary education nga pagpanaw sa mga estudyante ug sa unahan, nahimong gikinahanglan. Froshfeel nagtugot sa mga tiggamit sa pagpangita alang sa impormasyon, nga nangayo alang sa tabang sa edukasyon alang sa mga pasulit ug mga buluhaton, sa pagsusi sa tanang mga kasamtangan nga mga institusyon ug mga kwalipikasyon, panglantaw ug sa paggamit sa mga trabaho ug network sa sama-hunahuna tiggamit. Ang mga tiggamit makahimo usab sa pagpalit ug pagbaligya sa nagkalain-laing mga produkto ug serbisyo pinaagi sa plataporma.

Ang institusyon makahimo sa paghatag kasayuran sa mga kwalipikasyon nga anaa, mga detalye sa pagkontak, lokasyon, proseso sa pagrehistro, gallery ug uban pang importante nga kasayuran mahitungod sa platform nga froshfeel.

Ang mga negosyante adunay access sa among database aron ipakita ug ibaligya ang ilang mga produkto ug serbisyo direkta ngadto sa mga tiggamit sa plataporma, bisan asa sa kalibutan.

Ang mga magtutudlo adunay opsyon sa pagmugna og mga klase, pagtanyag sa mga serbisyo sa pagpanudlo, paghatag og tabang sa mga tiggamit sa mga estudyante, mga panghitabo sa panghitabo ug daghan pa.

Mapa sa dalan



Q1 - Q4 2016 - Panukiduki ug pagpalambo sa mga merkado sa estudyante - Global analysis

Q1 - Q2 2017 - Ang unang pagsiksik nahuman ug nahuman ang konsepto. Pag-uswag sa detalyadong user interface alang sa web ug mobile apps.

Q3 - Q4 2017 - Dawata ang gihangyo nga mga tinuohan gikan sa gitahud nga mga institusyong pang-edukasyon. Ang mga negosyo sa mga importanteng kategoriya nagpamatuod sa interes sa froshfeel ug froins.

Q1 2018 - Froshfeel alang sa public announcement sa ICO ug White Paper.

Q2 2018 - Pagpalambo sa froshfeel plataporma - internal nga imprastraktura. Pagsugod sa usa ka lista sa mga frozen sa main exchange.


Q3 2018 - Pag-uswag sa mga aplikasyon sa mga kliyente.

Q4 2018 - Pagsugod alang sa paglansad - Marketing nga kampanya

Q1 2019 - Naglunsad sa froshfeel plataporma sa publiko

Q2 2019 - Pagpalapad sa Geographic


Distributor Token




15.000 000 (lima ka milyon / 6%) nga gipahinungod ngadto sa unang namuhunan ug magtatambag ingon man usab nga ganti nga programa.


Ang 25,000 (duha ug lima ka lima ka milyon / 10%) nga yelo ibutang sa pundo sa reserve. Ang nag-unang katuyoan sa reserve fund mao ang paghatag og mga insentibo sa bag-ong mga tiggamit sa pagsunod sa plataporma sa froshfeel.


Founder: 25 000 000 (kaluhaan ug lima ka milyon / 10%) frozen mga butang nga gipabilin alang sa usa ka tuig ug dayon gibuhian sa founder froshfeel.


Ang publiko: 185,000 (usa ka gatos kawaloan lima ka milyon / 74%) nga yelo nga mabatonan sa publiko. 


Mahimo kini sa panahon sa pre-ICO ug ICO. Lakip niini ang mga frozen nga giandam isip mga bonus sa panahon sa ICO. Ang bisan unsang yelo nga wala ibaligya sulod niining panahona dili maugmad (gisunog).







alang sa dugang nga info:


jeger.kiting
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=956069

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Portal Bounty

  Bounty portal je prekrasna platforma za ICO klijente i lovce na nagrade. U današnje vrijeme dolazi puno novih ico-a, većina ico-a ne uspij...